آندوسکوپی

    محل استقرار و فضای فیزیکی: بخش آندوسکوپی در طبقه همکف بیمارستان واقع گردیده و دارای دستگاه آندوسکوپ جهت آندوسکوپی ودستگاه کولونوسکوپی ،ودستگاه برونکوسکوپ جهت برونکوسکوپی و  دستگاه دئونوسکوپ هرکدام دراتاق وفضای مجزا که مجهز به کنسول های مختص اتاق عمل می باشد را داراست و همچنین دارای یک تخت آندوسکوپی و یک تخت کلونوسکوپی و یک تختERCP و یک تخت برنکوسکوپی و 8 تخت ریکاوری و  دو اتاق جهت بیماران قبل وبعد از پروسیجر می باشد.


    رئیس بخش: دکتر علی اکبر حاج آقامحمدی  متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش  
    سرپرستار بخش: خانم معصومه کشاورزکار کارشناس پرستاری

    شیفت های کاری: یکشنبه، چهارشنبه پنجشنبه  از ساعت 8 الی 14 و شنبه،دوشنبه، سه شنبه از 8 الی 18 عصر آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان قزوین می باشد. 

    نوبت دهی : بخش آندوسکوپی به مراجعین به صورت حضوری با در دست داشتن نسخه پزشک (متخصص گوارش یا داخلی مرکز) نوبت دهی می کند.

    امکانات و تجهیزات : ازجمله تجهیزات و امکانات خاص دستگاه مانیتور پرتابل،دستگاه ساکشن پرتابل و دستگاه الکترو شوک  و ... اشاره نمود . در ضمن تمامی تخت ها دارای کنسول های اکسیژن ، ساکشن و سیستم احضار پرستار و و ... می باشد .

    تماس با بخش :  جهت تماس با بخش می توان از ساعت 8 الی 14با شماره تلفن های بیمارستان ( 33790620-33790627 ) تماس و داخلی 5440-5441 را شماره گیری فرمایید.


    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0